søndag den 18. september 2011

Weekendens loppis.

Den sidste måned har vi haft rigtig travlt med at få alle tråde til at falde på plads omkring flytningen til Sverige. Vi er dog ved at være på plads nu, og begynder at nyde det. Der står stadig nogle kasser på loftet, men dem når vi nok over tid. Inde i hovedet føles det dog stadigvæk som om jeg er på ferie, men det kommer jeg vel også over på et tidspunkt.

Nu er jeg så begyndt at studere lokalavisen for at lære området at kende. Jeg var så heldig, at der var nostalgi stumpemarked igår på den lokale travbane. Og så var der jo det vanlige loppemarked hos lions. Så det var en rigtig hyggelig dag i den friske luft. Morgenen startede ellers med 2 plusgrader, så jeg var lidt i tvivl om jeg gad gå rundt oppe på travbanen, men inden kl 10 skinnede solen fra en skyfri himel og så var det bare at komme afsted.

På loppis fandt jeg bare et par finurlige bøger. De kan ses her, for de er mere relevante derovre. På veteran markedet fandt jeg ikke så meget, men nød vejret og alle de finurlige ting og flotte biler. Og det der med flotte biler det kan de bare herovre i Sverige. Måske fordi de er røvbillige.
Og så kom jeg lige til at tænke på "Cars".
Biler så langt øjet rakte. Og den ene smukkere end den anden.

Og andre køretøjer.
Køretøjer med køretøjer på.
Små køretøjer.
Små blik køretøjer.

Og her er de køretøjer og varme ben jeg købte.

Mens jeg drømte om den her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det varmer altid, og gør bloggen så meget sjovere.