torsdag den 15. september 2011

Ups ny blog

Jeg har idag gået og leget med ideen om at tjene nogle penge på at blogge. Og der er ad-sense jo et fantastisk middel. Men jeg gider faktisk ikke have denne blog fyldt med reklamer.

Derfor har jeg lavet en ny blog idag, hvor i fremover kan læse om vores madplaner. Der vil så være reklamer i siden, men det burde ikke forstyrre alverden. Jeg skal i morgen til samtale for anden gang om samme job, og håber på/regner med, at jeg de næste 4-6 uger er fuldtidsbeskæftiget. Og når nu jeg siger fuldtidsbeskæftiget, så mener jeg det. Jeg er nemlig flyttet til Sverige sammen med min mand, og her arbejder man fra 8.00 til 17.00. Dertil skal så ligges 60 km i transport. Derfor har jeg været igang med at planlægge lidt mad til de næste 10 dage. Og det har jeg lyst til at gøre til en blog. Så fremover vil jeg forsøge at ligge vores madplaner ud med jævne mellemrum, ind i mellem vil jeg skrive opskriften eller vise billeder af vore mad.

Madmæssigt er vi to ganske almindelige danskere med lidt stor hang til kød og bacon. Vi spiser lige i underkanten af grønt og fisk. Det meste fisk vi får er røget til frokost isteden for. Og så har vi ca en gang i ugen suppe, æggeret, pandekager eller grød. Vi bager selv en stor del af vores brød og kage. Og jeg er en stor tilhænger af stop spild af mad. Det er vi nødt til, når det skal være billigt. Så alle rester bliver gemt og spist ved et senere måltid.

Og bloggen kan findes på http://voresmadplan.blogspot.com/

Bon appetit.

1 kommentar:

  1. Hurra for nytænkning, madplaner og mindre madspild!

    Er hermed blevet fast læser af din blog.

    KH
    Selina Juul fra http://www.stopspildafmad.dk

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det varmer altid, og gør bloggen så meget sjovere.