tirsdag den 1. november 2011

Arbejdsløs bjørn er på vej i hi… Eller noget ;)

Jeg går rundt i tiden og er lidt øv. Føler mig som om jeg er på renden af noget influenza hele tiden. Chaiselongen forsøger at sluge mig med hud og hår. Den og tv’et har indgået en pagt, om at gøre hvad de kan for at jeg er inaktiv.

Så pludselig (Den havde i nok ikke set komme) ligger jeg bare der foran tv’et, hygger med alt muligt snask, begraver mig i pc’en og glemmer helt at der er en verden udenfor.

Men nu skal det være slut. Min blog skal passes, min opvask skal tages, min have skal gøres vinterklar, jeg skal have slidt lidt mere på mine vandrestøvler og jeg skal igang med noget seriøst jobsøgning igen.

Så LIGE NU trækker jeg mig selv op ved håret,… og smutter sgu lige ind og ser om der er noget i fjernsynet.

2 kommentarer:

  1. Tack för din fina kommentar!

    Jätte bra att du obs att mjölet saknades i receptet, är nu åter på sin plats :-)

    De små söta Cup Caksen behöver 2,25 dl vetemjöl.

    Önskar dig en trevlig fortsättning på den här härliga lördagen!

    SvarSlet
  2. Tak for hjælpen.
    Og til dem der er nysgerrige så lur over på madbloggen. En af dagene kommer der indlæg om de lækreste bananmuffins.

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det varmer altid, og gør bloggen så meget sjovere.