tirsdag den 6. december 2011

6.dec


Jeg ved godt, at i fik sne i går hjemme i DK. Her var der bare intet. Så gik vi ned til postkassen i skumringen, og jeg blev så glad for der kom lidt sne/hagl. Jubii så bliver det sne i år.
010011

Så skulle manden lige ud at køre en tur efter aftensmaden. Han kom hurtigt ind igen og sagde jeg skulle kigge ud. Så mig ind efter kameraet…

017037
Regnede med at det var væk til morgen for temperaturen sagde bare -1 grad.
Men her til morgenen så var det bare helt fantastisk.


 




Jeg håber og tror det bliver liggende lidt. Nu har vi kørt på pigdæk i 14 dage, uden at få noget ud af det andet end en punktering.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det varmer altid, og gør bloggen så meget sjovere.