tirsdag den 8. juni 2010

Loppis

Det lokale Lions Club i Tingsryd (Sverige) har loppis hver eneste lørdag, og der kan godt være noget spændende at gå efter.

Her er hvad det blev til af loppefund sidste gang vi var der.

002

En fin bakke med en svensk reklame for øl på dåse (fra dåsefabrikken), en lille ugle, en fin Ikea-skål, mange små “sølv”-glasbakker der skal bruges til fyrfadsstager, vidt forskellige fyrfadsstager og det meget fine vægophæng med fuglene. Og sidst men ikke mindst min helt egen syngende peberbøsse.

Og det sjove er at jeg har en teori om at alt skal være lyst svensk/fransk inspireret i stilen i sommerhuset, men når jeg så ser på, hvad jeg kommer hjem med, så forstår jeg intet.

004

003

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det varmer altid, og gør bloggen så meget sjovere.