mandag den 19. oktober 2009

Stille søndag


Så fik man lige en dejlig søndag forærende.


Manden kørte ud til sine venner, mens jeg sov dejligt længe efter en nattevagt. Jeg vågnede op og lå lige så stille i sengen og slappede af. Overvejede nøje hvad jeg skulle stå op og få ud af dagen. Pludselig var den der. "FODBAD". Åhh jeg elsker det, og jeg under mig selv det alt for sjældent.
Så jeg fik travlt. Op og tænde tevandet. Tænde op i brændeovnen. Hænge en maskinfuld tøj op, så jeg kunne slappe af med god samvittighed. Og så blev der ellers klappet med skabe her og der. Først finde en lækker ny te jeg har taget med hjem fra Sverige. Finde Lars Lilholt frem fra kassen (Ja han skal med til Sverige). Finde Epsom salt (udrensende effekt), lavera håndcreme (til fødderne), lakker, file og pimpstenen vi selv tog med hjem fra Egypten. Endelig fik jeg mig placeret i lænestolen foran brændeovnen.
AHHH...
Ville så lige ringe til manden og sige "Godmorgen", og så følte han det som en invitation til at komme hjem. Men jeg rejste mig alligevel ikke fra min lænestol, før vandet var så koldt at det næsten var en pine. Lars Lilholt havde forkælet mine øregange mindst 3 gange i træk. Og lakken fik lov til at tørre helt, før jeg rejste mig.
Åhh hvor jeg nød det. Så nu er jeg gået ind i en ny uge på skyer. Det har været himmelsk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det varmer altid, og gør bloggen så meget sjovere.