onsdag den 15. maj 2013

Skumringen.

Åh jeg elsker skumring.
Lige der hvor solen er gået ned, det bliver frisk og køligt, og dyrene bliver mere synlige i skoven.

Jeg sad og talte i telefon med Danmark, da jeg kom til at kigge ud af køkkenvinduet. Oppe mellem blade og nåle der tegnede sig mod den lyse himmel var der noget. Noget der fløj rundt og rundt. Først troede jeg lige det var en sommerfugl eller en fugl, men nej ikke rigtig. Pludselig kom jeg på hvad det var. Flagermusen. Vores ven som altid torpederer os i sommernatten, hvis vi står for tæt på den tændte udelampe. Han var ude og samle lidt aftensmad. Dejligt at vide han har overlevet vinteren og at han allerede har travlt med at spise vores insekter.

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker også skumringen, når jeg kører i naturen - stille... og kigger efter dyrene. Man kan jo sidde i timevis og bare kigge og nyde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh ja hvem elsker ikke skumringen.
      Idag nåede jeg så at nyde solopgangen, da vi kørte hjemmefra kl 5.

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det varmer altid, og gør bloggen så meget sjovere.