fredag den 28. december 2012

Biler, biler og biler.

I disse dage spekuleres der her i huset. Bilen var til syn og der blev fundet 4 halvdyre fejl på den. Så nu går den vilde biljagt.
Idag kørte vi 300 km for at komme til at se bilen. Ihvertfald i følge manden. Mercedes...
Prøveturen gik også fint, da vi endelig fik duggen af ruderne. Der var nemlig en mega stjerne i forruden. Vi kørte der ud af, lige indtil den gik istå. Fik den startet igen efter et par minutter, vendte om og gik istå igen. Og så besluttede batteriet at løbe tør. Jubii du var en drømmebil, men det har du mistet...
Ja ja vi fik en herlig køretur til Höör og fik maxburger på vejen hjem, så helt spildt var dagen ikke.

2 kommentarer:

  1. Hej Sverigestossen :D
    Du har fået en ny følger.. he he
    Tak for du kiggede ind.
    Når I nu har været i Höör, så har jeg stærkt på fornemmelsen, at I er kørt forbi os!!!
    Knus her fra

    ps: jeg er ikke sverigestosset...nærmest modsat ;)

    SvarSlet
  2. Hej hej.
    Jamen tak for det. Så må jeg vel hellere se at skrive lidt mere på min blog igen.

    Og måske du giver en kop te næste gang jeg suser forbi i fuld fart. Men anede jo ikke at jeg skulle holde udkig efter bloggere i Höör.

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det varmer altid, og gør bloggen så meget sjovere.