søndag den 12. februar 2012

Madstafet.

Jeg har meldt mig til en madstafet hos Nina. Men jeg har ikke gjort noget ved det. Eller jo det har jeg faktisk. Jeg har købt de ingredienser jeg fik af Fenja. Har nedstirret dem i 14 dage. Har set på at en mango døde, så da jeg endelig havde fået mod på at gøre noget ved den, var den DØD med DØD på. Så den fik fuglene, og jeg fik sendt manden afsted efter en ny. Så skulle den jo ligge på bordet indtil den var moden. Men nu er der slet ikke flere undskyldninger, for maden er lavet og billederne ligger på kameraet. Så første indledende indlæg er allerede på madbloggen og imorgen kommer resten af det.

Så nu er der vist kun tilbage at sige

Undskyld for at jeg er en doven blogger.

Faktisk havde jeg lovet mig selv at jeg ville skrive et indlæg på hver blog mindst en gang i ugen, men jeg har bare været doven. Først skulle jeg over juleferien, så skulle jeg have styr på a-kassen (og der var virkelig meget papirarbejde) og så har jeg faktist også haft travlt med at søge job. Men nu er jeg her igen, og nu lover jeg jer alle at jeg skriver mindst 1 indlæg i ugen på hver blog.

Håber i stadig hænger ved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det varmer altid, og gør bloggen så meget sjovere.