onsdag den 15. juni 2011

Vi rykker sgu!

Vi er ikke døde endnu her ude på Bækgaard.
Vi forsøger bare at knokle os igennem dagene.
Og det giver resultater.

Vi har lejet huset ud og skal lige straks være ude.
Vi har i teorien kun 6 uger, hvoraf vi allerede har bestemt og købt billetter til ferie i 3 af ugerne. Så vi forsøger at samle alle de løse ender, og så håber vi på det hele går op i en højere enhed.

Kunne jo se på bloggens status,
 at der er flere der har været inde og lure den sidste tid,
 så synes lige jeg ville give ren besked.
Og så er jeg den der er forsvundet igen,
da jeg har nogle bunker papirer der skal sorteres i en fart.


Her ser man jo tydeligt hvor travlt jeg har.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det varmer altid, og gør bloggen så meget sjovere.