fredag den 8. april 2011

Åhh det driller.

Fik ændret til et lidt mere forårsagtigt design.
Vi har længe haft store flokke af fugle, der er vendt tilbage til Thy. Og hvor er det herligt.

Men resten herinde driller. Jeg må ikke lægge billeder ud til jer, og jeg opdagede jo lige at der var billeder af kaktusser i blomst, foråret i den svenske have, en forbryder vi har haft besøg af og RØD.

Så der venter jer 4 indlæg lige så snart forbindelsen eller noget ikke driller.

Men så kan jeg jo i mellemtiden spørge om der er noget bestemt i har lyst til at høre om her oppe fra Sverige??? Jeg sidder jo ofte og skriver ud fra det jeg lige nu ser og synes er interessant, men det kunne være dejligt at blive udfordret lidt. Hvad vil du gerne vide, hvad har jeg glemt at fortælle, hvilke billeder vil du se? Er det om Sverige, Thy, min forberedelse til lange vandringer eller mine små nørklerier...

Ordet er frit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det varmer altid, og gør bloggen så meget sjovere.