lørdag den 15. januar 2011

Billeder og melankoli.

Har gået og været lidt sart. Lidt trist og tung i sindet. Jeg ved godt hvad der er galt. Det er vinter og jeg får for lidt dagslys. Sover jo om dagen, når jeg arbejder om natten. Derfor kom jeg også helt til at savne alle vores kære dyr, efter jeg havde læst mit sidste indlæg.

Derfor har jeg besluttet, at I de næste par dage vil blive spammet med billeder af vores dyr. Det kan jo heller ikke være en ren tekstblog. Det er så kedeligt.

PICT0114

Må jeg præsentere jer for araerne.

PICT0034

Magen til ballademagere fandtes ikke.

Spiste en dørkarm, bare fordi de lærte at komme ud af buret ved egen hjælp.

Elskede danske film på tv, for så var der en grund til at skråle højt.

dyre knap

Idag er de flyttet i stor udendørs flyvevoliere.

Og jeg håber, de er begyndt at ligge æg.

Farvel Skipper og Papaya.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det varmer altid, og gør bloggen så meget sjovere.